Äntligen hemma

Faaan vad skönt med en vinst BAJEN :D:D men det va på håret.. Men en sak som är säker är att det va sinnes kallt...visste att jag skulle ta med mig långkalingar men självklart kom tänket, Nä det ska man inte behöva nu när det är vår!? 
Jag och anton satt där på familjeläktarn iallafall och glodde på alla småungar som tryckte i sig Chips, Kexchocklader, Läsk, Godis... tror vi båda försvann bort i en dröm där ett tag, började fantisera om mat och andra godsaker. Vi kom fram till att det vi mest saknade va typ den vanliga maten som Makaroner och falukorv eller köttbullar haha.  

Träningen idag gick jävligt bra faktist, Testade Sats Odenplan med danne idag, Va mycket större än vad jag väntat mig
Ett helt okej gym! Skönt att se lite nytt folk när man tränar också, Så det kan nog bli något pass där igen i framtiden, men tänkte testa några andra sats också för skojs ^^ .
Kosten vart lite lidandes idag men tror jag har räddat upp den rätt bra nu! =)  

Imorgon är det vila, vilket kan va skönt och även behövas. har lite grejer att fixa imorgon :D:D 

Nu ska jag lägga mig i soffan och värma mig ^^ vi hörs imorgon hej!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0