Fredag

ÄNTLIGEN HELG! fan vilken arbetsdag, humöret va nära på att spricka idag kan jag säga er, när man har slitit i en hel vecka och så säger gubbjävlarna på jobbet att man är seg :@ har fan burit 33x25kg betongsäckar m,m idag... i en kulvert med elstegar på 1metershöjd lite då o då. aja skit samma det är glömt nu!

Har vart och solat idag igen ;D och ska snart ställa mig och steka lite äggvitor. sen blir det upp till tvsoffan och dega hela kvällen ska jag tala om för er!!

OCH IDAG..................................


Kom kameran, jävla läcker asså . men har inte hunnit med och köpa minneskort än så det får jag ta och göra imorgon, så förvänta er inga bilder förns imorgon alltså ;D men vem vet :O
Blev iaf en Samsung, säg vad ni vill men den är ju förjävla läcker :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0