Gårdagen

Orkade inte skriva något längre igår, va stört trött. får skjuts till jobbet nu och då kan jag inte ta mina powernaps på vägen till o hem från jobbet, men tog en igår när jag kommit hem, men den hjälpte inte speciellt mycket!
Kom till gymmet igår, seg som fan. men men gick in i ett rum med en av pt;n på sats och tog lite tester, kom fram till att jag hade 8% kroppsfett, vilket är bättre än vad jag trodde. Hade gissat på en 10% ;D

Sen va det bara upp på bandet och värma upp lite för att sedan gå och köra lite dynamisk uppvärmning!
Kommer ut till gymmet, allt man kan börja med va självklart upptaget så va baara gå runt och inte göra något spec, sådär lagom segt och otaggande! men men det gick ändå rätt bra när jag kom igång. Slog "rekord" på dem flesta övningarna!

Sen har vi bandet, FY FAN ha ha . det va jobbigt, gick i 15graders lutning i 15 min . JOBBIGT VA!
va inte långt ifrån att jag höll på o somna hah! va sjukt trött fattar inte varför :S

Seen när man skulle duscha osv... hade man fått sms på mobilen om att Bajen vann, då sken man upp som en sol :D haha !

men måste dra iväg och handla lite mat!  vi höörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0