Jag har väntat så länge på just den här dan!

FAN VA SKÖNT MED FREDAG! länge sen det va så här skönt med en fredag, har haft det så tung dag på jobbet så det är stört.. fast ändå så va det en jävligt lungt arbetsdag men har sån SJUK träningsvärk + att huvudet har stått helt stilla, jag vet inte ifall det är för att jag börjar bli sjuk/förkyld eller för jag körde ett jävligt bra pass igår xD. men men fick sluta vid 14tiden idag vilket va en DRÖM haha.
Sitter och slurpar i mig en HÄXBLANDNING! som ska bota mig från min ONDA förkylning haha!
hittade den för ett tag sen på Seth Ronlands gym hemsida http://breezefitness.se 
Den består av
5cm riven ingefära
2 vitlöksklyftor
1 Hel citron
3 Påsar grönt te
3 Msk honug
+ 1 liter vatten,

Häll i 1 liter vatten i en kastrull, sen i med allt bara. koka upp det och så fort det kokar så ta av det från plattan och låt stå i 20min (det ska stå varmt)
Sen är det klaaart.

Så med andra ord ska jag bara va hemma ikväll, vore dumt och gå ut efter man druckit den där häxblandingen ;)
Men behöver verkligen den här lunga kvällen, SKA VARA FRISK IMORGON!
Så blir att klä sig varmt nu hemma nästan så man svettas, ska även sova med kläder på. (tunna lager)
Hoppas att jag känner mig tillräckligt bra för att köra ett pass imorgon! Jag kör tills jag börjar få känningar i halsen eller när huvudet säger till, men bara för man snörplar lite kan man ju träna! så ser jag det iallafall! Har även gjort så hela mitt liv och jag har inte dött än?!

IDAG STYRDE JAG OCH DAVID UPP GREJEN! FAAAN VAD NAJS!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0