Oj Oj Oj ;D

Fick nog sämsta starten denna morgonen på läänge. Alltid när jag vaknar så ligger farsan och sover, men imorse så när jag kom ner så va farsan vaken och hade satt på musikfan. Och jag är sån att när jag vaknar så vill jag vakna ifred, vill komma upp och va ensam utan att behöva säg hej eller svara på någon fråga. jag vill inte ens behöva säga hej till någon förns jag kommer till jobbet helst.. (mornarna då jag går upp tidigt)
Sen på jobbet så hade man typ inget och göra förens halv 2, eller lite hade man men dagen gick förjävla segt, och inte nog med det så följde jag med arbetespolarn när han skulle käka lunch.. hajar inte varför jag gjorde det, men han gick ju självklart och käka buffé. FAN vad gott det såg ut. sushi + asiatiskt buffe och till efterätt friterade bananer med glass -.-  
Blev riktigt suktad men jag klarade mig ;D haha

Annars har dagen vart helt okej, passet gick braa, så jävla skönt och köra ruggit tungt :D 
Marklyft och Skivstångsvändingar blev det med lite kroppsövningar!
 
Känns som morgondagen kommer bli svårslagen.. iallafall kvällen. för då slår man på stooort :D fan va kul det kommer bli :D
NASIUSE!
Kommentarer
Postat av: Sofie

Waah, sushi o baanana me icecream hade jag aldrig kunnat motstå! :O duktig du är då!

O vad är det som händer imon som är så kul?! ;D

2010-04-15 @ 23:27:17
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiekarlsson
Postat av: Ralle

Helt sjukt jag vet, Naaa ska ut och fira en polare. kommer bli RUGGIT najs :D

2010-04-15 @ 23:29:39
Postat av: Rebecka

Nu e det Jag som är inne och läse DIN blogg, hehe! Dieten ska jag nog hålla på fram till sommarn men det e en "lugn diet" nu i början, vill helst inte gå ner allt för fort :/ annars så försvinner de småputte musklerna jag har ;) Så jag hoppas att det framhävs some muscles efter min lilla bulk tid som jag hade i höst/vintras :) Du kör på bra med träningen ser jag, toppen!! :)

2010-04-16 @ 12:41:28
URL: http://www.metrobloggen.se/hellosunshine
Postat av: victor

UPP med bilder nuu

2010-04-16 @ 14:48:28
Postat av: Ralle

Kanske kommer victor ;) vem vet.

2010-04-16 @ 16:38:15
URL: http://rallestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0