Rubrik

Torsdags passet fixat! marklyften gick bättre än jag hade väntat mig med tanke på hur tung arbetsdagen har varit för min korsrygg m,m.. va inte lika stark som dom andra passen men jag gick inte ner i vikt vilket är skönt! vart även en låång bastu vilket va föörjävla skönt. man bara känner hur man slappnar av i muklerna! 
Ska värma lite mat snart.. eller värma kycklingen och sen steka lite potatis (900g) ;D muums . + sallad ofc  

Snart helg :D fast kan ju inte påstå att jag längtar till jobbet imorgon, har 2 riktiga jävla muppgnagare 40+, inbitna som faaan och så jävla kaxiga och deras käftar går ju hela tiiiden. hur ska jag orka ? -.-

Har vila imorgon från träning, skönt faktiskt.. tror jag kommer ha en ruggi träningsvärk!!!
Men vad händer i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0