Sickla

Sjuuk träningsvärk. helt sjukt. men men blev en träning i sickla idag, jobbar ganska nära där så tänkte att det är lika bra och testa det stället, ett helt okej ställe!  slog lite "rekord" idag igen vilket jag ska göra, så det är najs ! ;D
Passen ser ut så här i 3veckors tid (2till)
Benpress 1x15reps
Bencurl 1x15reps
Sittande rodd 1x15reps
Chins 1x15reps
Bänkpress 1x15reps
Flyes 1x15reps
Axelpress(hantlar) 1x15reps
Lateral raises 1x15reps
Hantel extension
French press 2x15reps
SkivstångsCurl 2x15reps
V-up med viktskiva 2x15reps

och avslutar med 15min löpband 15graders lutning!
Ett skönt helkroppspass ;) 
ska köra 3 såna här pass i veckan
1a veckan med 15reps , 2a veckan 12reps, 3e veckan 10reps!

Får se vilket ställe man ska testa nästa gång! :)

The boss tog med sig ett par styltor till jobbet idag som han hade vunnit, haha och jag fick ju bli försökskanin såklart, bra skit om man jobbar på höjd! 



 
Fast sådär löjligt vit ser inte jag ut på dagarna, har ju blåbyxor ;) lite hetare!  haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0