Söndag

Idaaag drog jag in till stan en snabbis för att köpa en kostym. En kostym blev det också ;) haha NASIUSE!
Va tvungen och köpa en tack vare att jobbet fyller 20år iår och då har vi en stor feest i Konserthuset med klädkod Kostym, första festen jag går på där det är en "riktig" klädkod tror jag ;D.
Kommer iaf bli jävligt trevligt. Lokalen vi har är så sjukt ruggit läcker asså ;) hoppas man får några bilder därifrån så ni får se haha..
Har inte gjort så mycket mer idag, tog en liten promenad tidigare på kvällen men inget märkvärdigt.

Btw va inne på Sofies blogg metrobloggen.se/SofieKarlsson där hon hade gjort ett litet inlägg om mig.
ni borde läsa det :D härlig brud det där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0