Snart Fredag!

Försov mig imorse, hörde inte ens klockan vilket är väldigt olikt mig. Brukar aldrig försova mig men när jag väl gör det så brukar det bli att jag kanske försover mig en 30min men idag va det 1,5h.
Men antar att jag behövde den där lilla extra sömnen,  med tanke på att jag bara sover ca 5,5-6h en vanlig vardagsnatt så ger väl kroppen och huvudet upp tillslut!
Även fast man får den där lilla extra sömnen så är man så mycket segare än vanligt, Så dagen idag har vart lite halvt seg.. iaf i huvudet. själva arbetsdagen har vart lung som tur är. = )
Har haft bra träningsvärk i både benen och vaderna. men i övriga kroppen har jag inte direkt haft träningsvärk utan har bara vart jävligt seg!

Efter jobbet kom David förbi och vi fixade lite grejer så imorgon får vi hoppas vi styr upp det på riktigt ;D

Passet idag gick bra! även fast benen inte va me 100% i marklyften. Men skivstångsvändningarna gick bra, ökade lite i vikt där!
Har bara 1 pass kvar nu på Schemat jag kör nu och det går av på lördag. ska bli ett rikigt bra och tungt pass!
Nästa vecka blir det ett nytt och då ska det slås rekord varje pass ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0