Vilken kväll/natt

Sån jävla grym kväll jag hade igår! 20års jubileum med jobbet i Konserthusets grünewaldsalen! 
Günewaldsalen är nog ruggit svår att slå!  säg till om ni hittar en finare sal.. det är fan magiskt att sitta där att äta och festa! : D
3rätters middagen va ju god men visst skulle man inte tacka nej till mer mat ;) haha!
Det är kul att se alla arbetskamrater uppklädda ;D. FAST det bästa på hela kvällen va att se alla gubbar dansa ! HA HA HA! fan va bra det är. 
Haha förjävla roligt att festa med gubbar o kärringar ;) hah. mer firmafester säger jag!
aja efter det skulle vi ju till golden men vi kom dit vid 2tiden och så är det ju 25år där och jag e bara 19-20 (A) . och en som va 24 hade testat men kom inte in så att... kändes som ingen idé . så vi gick över gatan och gick in på ett ställe! helt ok! sen va det bara att bege sig hem! så man kan säga att jag är lite halvseg idag!

men NU är det bara att börja satsa ordentligt på träningen, känns som jag inte skött mig 100% sista tiden ...  inteokej! så nu är det skärpning!!!! nytt schema imorgon, ;) i like it. nu kööööööööööööör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0