1 2 3 4 5 6 7

Okej! jag nu har jag kommit hem från staden med farsan, även klippt mig :D very nice!!!!! ska fixa bild senare
ah en riktigt trevlig dag en rätt snabb dag ocskå må jag säga, vi fick mycket gjort på den tiden :)
och efter mina slutsatser har jag kommit fram till ett par saker.. fan det är farligt att shoppa med farsan!
jag sa ju att jag inte skulle shoppa egentligen... eller jag tänkte att jag inte skulle göra det, kanske köpa nått litet typ som en tshirt eller skjorta, men det slutade med att jag kom hem med en SKIT snygg vinterjacka!!!! HA HA
Hur lyckas jag??? hur lyckas jag??
Så en annan sak jag kom fram till är att sommaren är slut.. jo tyvärr den är slut. Den tog slut idag har jag bestämt för inte fan kan man köpa en vinterjacka på sommaren?!
En annan sak, jag hittade några farliga inredningsaffärer jag ska besöka nån dag! :)

Så några grejer jag hajat idag är
1, Farligt att shoppa med farsan
2, Sommaren är slut(JO)
3, Sveavägen har bättre affärer än vad jag vetat
4, Shoppingen i Stockholm är ruggit bra idag, hittat massa snyggt jag skulle kunna köpa. Ovanligt många grejer fatkiskt!
5, Kul att shoppa med farsan ;)
6, Längtar till vintern (undra varför?)
7, MÅSTE DRA IGÅNG TRÄNING IGEN!  

Ah ska försöka styra upp några bilder senare idag ! vi hörs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0