Äntligen tillbaka

Sååja körde mitt första pass idag på två veckor :O INTE OKEJ!
va egentligen meningen att jag skulle köra mitt första imorgon men en polare övertalade mig att dra till gymmet för han skulle gäst träna där och ah varför inte ? va ruggit länge sen jag va på Sats haninge, körde alltid där förut men tröttna och bytte till Odenplan skulle man kunna säga!  och där är inte så att jag direkt längtar tillbaka till Haninge om man säger så, men nog om det! Passet gick inte så bra, eller körde bara igenom pattar och rygg lite lätt men det va inte lätt, fick som vanligt stå och vänta ett bra tag för alla övningar jag hade lust att köra va ju SJÄLVKLART upptagna !

Imorgon tänkte jag köra igen, men då blir det en lätt genomkörare av Armar, kanske lite cardio också men det får vi se ;)

Juste, någon som kan lite om bloggdesign osv? måste piffa upp min känner jag!  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0