Bellmanstaffeten, DONE !

Så då va den avklarade, en riktigt rolig grej! 5 Män/kvinnor i ett lag som springer 5km var! satan vad en del sprang..
Själv sprang jag 5km på 20min10sec enligt arbetskamraternas tidtagning! vilket jag måste vara helt nöjd med me tanke på min grymma uppladning på ibiza ;)

Fanns en del som sprang på 16min .. något.

och jag tänker inte avslöja att vi(mitt jobb) hade blivit utmanade av en elfirma(som för övrigt bara va två man) och tänker inte säga att vi torska heller... torska stort med andra ord! men en av dem va faktiskt marathon löpare osv.. så vi får skylla på det! men i övrigt va det en jäkligt rolig grej!  synd bara på att jag inte kunnat förbett mig bättre, fick ju reda på det i mitten av veckan under min semester vill säga 1 vecka sen !
Kommentarer
Postat av: KATTA's BEACH

Woow! Grymt bra tid!! =)

2010-08-31 @ 21:19:22
URL: http://www.metrobloggen.se/kattaskrivare

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0