Dag 2. Pattar, Triceps o lite rygg

Dåå va pass två avklarat! är riktigt nööjd med passet förutom mina chins!!!
Bänkpressen däremot går riktigt bra, trots att jag kör den själv så kör jag det där sista repet... eller hade kunnat köra ett till om jag haft pass redo men bra jobbat ändå.
Kan ta upp en övning som jag kör en liten annan variant av än vad som brukas.

Kickbacks Enarms (hel rörelse)
Jag ställer mig lite snett mot bänken istället för längs med den och börjar med vikten nästan precis vid hakan, istället för hålla armen still längs kroppen så startar jag med armbågen ner mot marken och använder mer av axeln men även tricpes, även där kommer lite rygg med
Även lite Kardio stod på schemat, men inte hopprep denna gång ;) utan va löpband i 10 min så långt jag hann. Körde 2,5km på 10min45sec vet inte om det är bra eller dåligt eller medel?

Nää nu ska jag ta och äta lite , blir torsk och potatis(pommes) haha bra det låter, hej jag skulle vilja beställa en torsk med pommes!

  
är så trött idag så valde att köra mat man kunde låta stå i ungnen ett tag, kändes som det va det lättaste!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0