Helgen

Nu är man hemma från en riktig fest helg !! ush vad jag har tryckt i mig onyttigheter haha :D men gah så gott de va, dels en riktgit god förrätt och sedan blev det ju grillBuffé.. fast o andra sidan så va inte den så onyttig, tog lax första omgången med en massa sallad och grillade grönsaker riktigt gott, andra omgången blev det kyckling och en massa sallad igen, försökte fylla tallriken så mycket jag kunde med sallad. men..... sen kom tårtan in och behöver jag säga något mer än Bröllopstårta? säg till sånafall. Men dansade nog bort en hel del också(NOT), foxtrot o grejer... tror jag det va! hahaha
fast det sjukaste va att det fanns två som va runt 90år och sataaan.. hajar inte, dem orkade dansa mer än mig typ :O ena som va 83år gick på friskis och svettis två gånger i veckan och cycklade 3mil två gånger i veckan! 




btw finns det något bättre än tårta som fyllekäk ? vet att det inte är nyttigt men måste ju få ibland(A)



Täänk er att få det här serverat på "sängen". undra vem som fick det?


men nog om helgen, åter till det tuffa vanliga livet.. det vill säga en arbetsvecka kvar innan IBIZA!!! :D:D
Träningen idag gick hyfsat bra fick skippa kardion(hopprep) för fick huvudvärk så kände att det va bäst att skippa det, men Singel leg backsquat gick riktgit bra även det andra!
Imorgon ska jag eventuellt träna med Anton och då kanske jag kan ta bilder/video på vissa övningar!
Ska även i slutet av veckan försöka summera hur det har gått med det "nya" schemat!
 Vi hörs


Kommentarer
Postat av: Soha

vilken fin bild på dig :)

2010-08-11 @ 22:30:57
URL: http://scheffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0