Lördag!

Fredagen avklarade, blev chill med en polare iaf.
Har sån STÖRD träningsvärk i vaderna så det är galet haha men det är nice!

Idag ska jag in till staden med farsan och klippa mig och eventuellt shoppa lite ;) egentligen är det inte jag som ska det men det kommer säkert bli så om jag känner mig rätt! haha.
Efter det så ska "vi" få lite gäster hit men jag drar mot en kräftskiva senare på kvällen.. jag gillar't!

juste en låt som är ruggi just nu
Eminem - Love The Way You Lie ft. Rihanna

Och inom en snar snar framtid kommer jag dra ner på allt skit tex som alkohol osv..(jaa jag har inte vart speciellt nyttig den senaste tiden) men snart blir det hårdsatsning igen, mer om det om någon dag! :)

Vi hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0