NU! SNART!

Okej snart kanske ikväll, kanske imorgon, kanske på tisdag, kanske nån annan dag, så ska jag förhoppningsvis kunna kläcka fram grym grej! så häng med! fan vad glad jag är :D men nog om det ;)

Vi tar helgen iaf, kräftskivan va riktigt trevlig.. slutade dock med att jag och en polare drog in till staden för att möta upp en polare vid halv 4 rycket, in på klubben och röjde sönder fram till 5! med andra ord en riktigt rolig kväll :D
har inte sovit speciellt mycket, kom hem runt 7snöret då farsan gick upp! sov väl fram till halv 11 kanske tack vare att någon ringde o väckte mig :) men det va bra för jag gillar verkligen inte att sova bort dagar!
Sen kom en polare förbi som jag inte träffat på ett bra tag :)
så ikväll får vi se vad som händer, skulle väl kunna avslöja att jag fått mitt nya schema så ska väl försöka lära in mig det så gott jag kan om inte några andra planer dyker upp!
Mitt nya schema fick jag av Seth Ronland. ah nu fick jag lite bråttom helt plötsligt, så hinner inte renskriva eller något :D men det blir nog bra så här!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0