Så sugen

OKEJ!! tredje och sista gången jag försöker...


på att åka in till staden för att sätta mig på en uteservering, men nej jag ska inte jag ska ut och springa men först skulle jag behöva laga lite mat och efter det börjar ju typ fotbollen.. och den håller på ett bra tag och tiden rinner iväg + att jag har sån fruktansvärd träningsvärk i benen och är trött. och så måste jag få iväg det här inlägget men det bara strular hela tiden.

så det bästa hade vart om jag bott typ nära någon skog eller typ något spår i någon naturliknande art... eller typ vid en sjö? eller en jääättefin stand ! det hade vart det bästa då hade det knappt  varit några problem att komma ut och springa.

jag menar det är ju inte speciellt lockande att gå ut och springa på asfallt och i radhus/villa områden liksom -.-




Såja PERFEKT, någon som ska med ut?

Nä nu måste jag ställa mig vid spisen o börja laga lite mat, tänkte mig kassler och något mer.. men vad vet jag inte riiiktigt!

juste har tips på två saker om ni är på dåligt humör

http://www.youtube.com/watch?v=lJaFgeLTYgY

tyvärr har jag ingen direktlänk till den här men gå in där och sen lyssna på : Johan vann en lyxresa ! GRYM  
http://www.nrj.se/program/nrj-morgon-med-knappen-och-hakim/nrj-wake-up-call 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0