take a chill pill

Just nu sitter jag i tv-rummet och gör inte ett skit förutom att glo tv :D NASIUSE! ska väl packa lite inför imorgon, inte för det är så mycket men åker klockan 0600 imorgon så man ska nog ha det gjort!

så ska ner snart och göra det sen ska jag upp hit igen o inte gööra ett SMACK ! ah juste tänkte packa ner mina five fingers och kanske ett par shorts o tshirt för att kunna köra ett löparpass uppe i naturen, hur låter det ? ganska najs va?

juuste idag såg jag världens äckligaste spindel när jag städade på jobbet, fy fan typ nästan stor som en enkrona och verkligen tjock, fyy fan, SPINDELFOOOBI ! bara döda den direkt asså så imorgon är det nog regn här i Stockholm :D mohaha 
 

Vi hörs nog på måndag eller söndag kväll.. Adjö
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0