vecka 2 Dag 1 Ben & Biceps

Nu går jag in på andra veckan med nya schemat och får se ifall man ökar något, ökade på det mesta idag iaf :=)
En riktigt bra övning jag kör är Single Leg BackSquats, alltså Enbens knäböj med ena benet upp på en bänk som står bakom ryggen, det som är bra med denna övning är att man inte belastar korsryggen lika mycket som när du kör vanliga knäböj, här kan du hålla ryggen rak under hela övningen vilket du inte kan när man kör vanlig knäböj ! ska försöka fixa några bilder eller video på ett par övningar som inte är dem enklaste att förstå!  

Så Ben stod på schemat idag, även biceps och kardio.

ETT TIPS Om ni är trötta på att gå på banden och crosstrainer o vad allt nu heter, så kör HOPPREP! jag lovar er, kör hopprep i 15min effektiv tid kan ni testa tycker jag :)  

Ser ut som det blir tight med vilodagar, drar till Dalarna på fredag eventuellt och för att hinna med alla pass så får jag skippa vilodagarna, egentligen tycker jag att man inte ska köra fyra pass i rad utan max två stycken! visst nångång kan man köra så men helst så lite som möjligt!

just nu sitter jag och trycker i mig MIN pasta/räksallad, det bästa med den är väl att den är gaaanska stor :D
400g Räkor
100g Pasta
Tomater
Isbergsallad
Blandsallad
Zucchini
Aubergine
Paprika
Champinjoner
Sparris
Och så toppar man med lite tabasco ;) FAST!!!! gjorde en dundertabbe :( glömde äggen.



  Lite av grejerna som slank ner i salladen =)

 Glööm inte att testa Hopprep istället för Crosstrainer och löpbandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0