Vecka 3 Dag 2

Ett riktigt bra pass idag, bänken går riktigt bra så grymt nöjd med den! men tyvärr blev det ett pass utan Anton idag så blev inga foton eller video :(
och en sak jag inte riktigt förstår det är mitt kardio pass idag, löpband max i 10min.. förra gången låg jag på 14,2km/H i 8min och 14,5km/h i 2min då hann jag 2,5km på 10min45sec
Idag körde jag 14,5km/h 8min och 15km/h 2min och hann 2,5km på 10min28sec stämmer det verkligen?:S antingen är det jag som kollat helt fel på tiden/km eller så kommer man inte längre med den hastigheten? kändes som jag borde kommit längre. så nästa pass jag kör på band bli det upp till 15km/h från start! eller så är 17sec snabbare rätt bra?

                           BÄNKPRESS
FÖRRA VECKAN                      DENNA VECKAN

SET 1 - 10R
67,5kg                      SET 1 - 8R     75kg
SET 2 -  8R     70kg                      SET 2 - 6R  77,5kg
SET 3 -  6R  72,5kg                      SET 3 - 4R      80kg
SET 4 -  4R     75kg                      SET 4 - 1R      80kg

FÖR MIG ÄR DET DÄR BRA!

Körde faktiskt en del övningar idag med dragremmar då jag haft en tuff dag på jobbet så kände att jag behövde dem idag. men vanligtvis försöker jag skippa dem så ofta jag kan! får se hur jag gör imorgon, funderar antingen på att köra ett gympass eller att gå ut och springa lite efter jobbet, har inte riiktigt bestämt mig än, men vila blir det nog inte iaf ;)
Idag på matschemat står det Kyckling och Pasta.. blir lite sen mat idag men ibland blir det så!
Ska även börja tvätt kläder idag så man har allt klart inför IBIZA. Bara 5 dagar kvar nu! :D ska bli så skönt att lämna Sverige!!!


 Om ändå formen va sådär bra nu... fast helt åt helvete är den ju inte men :D mååste ju leva ibland också!

På vardagarna brukar jag faktiskt kunna hålla mig till det jag ska ha i mig men på helgerna blir det oftats rätt svårt. Står även fast vid Periodisk fasta, känns som det är något jag kommer hålla fast vid! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0