strange

Passet idag blev inte så bra, marklyften blev verkligen inte nå bra :S efter första setet så kände jag av.. vad ska man säga, det va som en stöt typ eller att en nerv kom ikläm längs nacken och upp i huvudet. fast inte i hela nacken/huvudet utan som en tråd, skit konstigt iaf så kände av det hela passet, inge bekvämt så körde rätt lungt på marklyften!! :( + att jag glömde mina dragremmar som jag behövt idag då jag tänkt köra hyfsat tungt liksom.
Men humöret va ändå rätt högt upp fast det strulade sig lite :P

Imorgon blir det träning igen. Känns även som att det kan bli en ruggit bra inledning på min första semesterhalvdag ;) får bara hoppas vädret sköter sig imorgon.

Juuuste fick även ett ruggit positivt mail idag ;) men mer än så tänker jag nog inte säga... förutom att humöret gled upp mot toppen! men mer om det om någon vecka ! :D
Juste 2 !
Kan känna att min mat är rätt enformig, blir oftast likadana måltider så ändring på det snart. men man har ju hittat sina favoriträtter och en utav dem är ju min räksallad ;D som jag idag hade cous-cous med istället för vitfiberpasta! + att jag även blanda in lite jordgubbar... ruggit smarrigt faktiskt ;)


  ooj den såg inte lika bra ut på bild som irl! XD

 En riktigt god paprika :D haha intressant va?


JUSTE 3 !

En sak jag gillar mindre än vissa saker jag gillar är folk som sitter/ligger/står/halvsitter/halvstår/lutar/halvligger med ÖPPEN MUN.. FY FAN! mötte på en sån på tåget idag, usch man blir ju nästan förbannad? eller är jag känslig?

nu får det räcka har skrivit bort mig själv och orkar inte renskriva! HEJ
Kommentarer
Postat av: Soha

ser gott ut :)

2010-08-12 @ 22:06:40
URL: http://scheffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0