37 H

Har nu testat 37timmars fasta! bröt fastan idag vid 11tiden och ska idag få i mig dubbelt så mycket som en träningsdag som ligger på 2710kcal så kommer lägga mig lite under 6000kcal ! kommer bli kämpigt men det ska nog gå ;) haha
Det gick förvånatsvärt bra att inte äta under dom här 37timmarna, drack bara vatten och light drycker!
Varför gjorde jag det?
Jo bara för att testa på lite saker i dieten och veta hur lite mer saker fungerar, t.ex om man ska ut och resa och inte kan äta något riktigt vettigt på en längre tid då kan det va bra att köra något liknande som det här!

Utvärdering
Det fungerade mycket bättre än vad jag förväntat mig, dels att jag inte direkt kände någon hunger + att jag inte fick någon direkt "gymhjärna" och humöret va bra hela tiden och då menar jag att jag inte fick några humörsvämgningar eller att jag var grinig!



Körde ett litet pass idag och det är det ända passet som blir denna vecka.. kör nämligen en vilovecka nu, skulle egentligen köra två "små" pass med några enstake set och reps på Bänkpress, Chins, Marklyft och knäböj men blir bara ett sådant pass då jag faktiskt inte har tid för att träna!
så börjar med nya schemat till 100% efter nyår och då jvlar ;)

Nä nu måste jag äta MER mat... haha kommer få det kämpigt att få i mig allt! kan ge er mitt matintag imorgon!



Ryggens form, vet inte om den e bra eller dålig.. en sak jag vet är iaf är att bilden är dålig! kommer aldrig bli bra på att "spänna" ryggen! har aldrig varit och kommer aldrig bli :P

Vih örs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0