Minnen!

Skön dag har det varit även fast det typ va -18 och att jag åkte pendeltåg för första gången på aslänge och att det inte va nå strul med dem :D ett + i kanten!
Hade en hyfsat lung dag på jobbet, rev lite grann och fick sluta lite tidigare för jag hann riva allt jag skulle ;)
det är rätt kul och riva när man inte behöver va rädd om det runt omkring!

och träningsvärk har jag också.. vader, ben och mage är det värst i.. dem där Trx crunchen och sidoplankan är inte att leka med!
Bara på't imorn igen!

men IALLAFALL!
Igår när jag kom hem hade farsan rensat lite på utevinden och hittat en låda med massa smått och gott jag packat ner för ett par år sen! vilka minnen!
Hockey minnen så det bara sjöng om det, vet inte hur många lagfoton både från mitt lag och hockeyskolor, hade även något foto från fotbollen när jag en gång i tiden lirade det, hitta något foto från när jag va 8år ! haha

hittade lite grejer från Canada resan med laget, hittade mitt autografblock... haha vet inte hur liten jag va men satan vad man jaga alla hockeylirare osv! haha de största jag fått av är väl Nicklas Lidström, Mats Sundin, Honken Holmqvist! sen har man ett par autografer man inte har en aning om vilka det är.
Tiggde även hockeyklubbor som absolut inte hade någon nytta av alls, det va en standard bland alla grabbar :P
NÄÄ Hockeyn va som roligaste när man va liten.. fan vad kul det va! ska försöka lägga upp några bilder någon gång på något sätt!

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0