NY FAS!

Den här dagen har gått äckligt fort.. fattar inte :P visst mina måndagar brukar gå hyfsat fort men den här... löjligt fort!:S :D

Idag fick jag den nya fasen! Fyra nya roliga veckor väntar från och med nästa vecka!och som det ser ut nu kommer jag fortsätta med Seth Ronland i 6 månader till!
juste (I) tänkte visa er en video där seth kör Atomic push ups..  

!

men men mer om nya fasen.. eller kan avslöja att det innehåller "styrka"! men mer om den senare och åter till dagens pass!
passet gick riktigt bra som vanligt även fast man fick stå o vänta på den "enda" bänkpressen ett tag -.- 


Bänkpress (med bröstdyna 10cm) (211) 
set 1 - 2reps
set 2 - 2reps
set 3 - 2reps

Golvpressar hantlar (211) 
set 1 - 2reps - 38kg
set 2 - 2reps - 38kg
set 3 - 2reps - 38kg

Skivstångsrodd (211)
set 1 - 2reps 85kg
set 2 - 2reps 85kg
set 3 - 2reps 85kg

Chins (211)
set 1 - 2reps 12kg
set 2 - 2reps 12kg

Curcuit
Axelpressar 8reps 24kg
Lateral raises 8reps 9kg
Enarms rodd 8reps 28kg +
Negativ lutande hantelpress 22kg
TRX - Planka
TRX - Sidoplanka
TRX - Sidoplanka
TRX - Chest press

Det tog riktigt bra i pattarna idag!  

Nu vill jag bara att det ska va tisdag eftermiddag så man kan träna igen :D
Kommentarer
Postat av: Erik

Ser ut att gå fortsatt bra här! Vi följs förresten åt ganska exakt, när det gäller övningarna. Tänkte du också köra F5 i sommar?

2010-12-21 @ 08:21:03
URL: http://fitnessaim.blogg.se/
Postat av: Ralle

Tjena Erik!

Ah dem sista veckorna har gått riktigt bra faktiskt :) Ah jag har sett det men känns som det är en del "grund"övningar som vi har lika sen skiljer schemat allt mer! brukar kolla in din blogg dagligen!

Såg även att du tillhör mmsports i gbg nu! hur funkar det med seth? alltså fortsätter du med honom?

och hur tycker du det har gått via internet osv?

2010-12-21 @ 20:35:38
URL: http://rallestraning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0