part two

som ni såg på bilden innan så köpte jag casein(asgott) amino rush(måste va det bästa som finns för det är nog det äckligaste iaf! :) haha
Orange triad (vitaminer), "världens"starkaste energie dricka(ca 3,5gg starkare än red bull)
och en celcius.. köpte den bara för att :P haha

Till fitness mässan/lucia pokalen! ett trevligt ställe : ) Tummen upp för det!
Har fått GALET med inspiration/motivation tack vare alla deltagare och besökare..

Lucia pokalen va mycket roligare än sm.. skulle va jävligt roligt att va med och tävla i -70kg men men om något år kanske?!
På söndagen va Seth uppe på mässan och stod i en montern för Concept óch visade TRX!
Han hade även en tävling om vem som kunde göra flest Atomic push ups och 90graders rodd
jag va ju tvungen att delta men gick inte så bra.. eller inte så bra men det fanns folk som va bättre än mig iaf!

JAG klarade 79st

Han som vann av herrarna 115st
Hon som vann av damerna 120st (hon gör ca 45chins också)
Seth körde och gjorde 140st :P

så man har lite att träna på men tänkte köra det här "testet" var tredje vecka!

en annan grej som måste nämnas är det Ryska kettlebells landslaget.. dem tävlade i massa olika grenar, en tävling varade i 12timmar.. kommer inte ihåg hur många lyft en gjorde men det va MÅÅÅNGA!
Inte ett enda fel på milimeterna gjorde dom!
En snubbe hade världsrekordet i knäböj på 100kg på 1timme
580 STYCKEN!  

Och det ryska landslaget fick inte anmäla mer än två stycken till kettlebells vm för att ge andra landslag en chans till bromset :P haha sjukt asså!

Men nog om helgen!
Passet idag gick GALET jävla bra ! vilket pump och knäböjen gick ruggit bra :D haha asglad!
nä vi hörs!
ska slagga är så trött att jag inte ens orkar se top gear :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0