Stress.....

Heeeeeelt slut! fan idag har jag min vilodag men ska ändra det till vilotimme/timmar istället för inte fan har jag fått vila något idag.. stressat sönder mig verkligen! fan och nu har jag kastat ihop torsken till världens "roligaste" måltid.. va blir det jo typ bara torsk och potatis utan något roligt till, sen kasta i mig det för att sticka iväg igen! :)

Bra träningsvärk har man också.. mina underarmar är helt slut och mina ben känns det bra i också!! det klagar jag då inte över för träningsvärk är bland det bästa att ha ;)

Fick hem en beställning idag från Breeze fitness, helt sjukt va bra dom är! beställde igår vid 12tiden på förmiddagen och fick det idag.. haha sjukt snabba

hinner inte skriva mer nu! hejdå
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0