två bra helger

Känns som dem två närmaste helgerna kommer bli riktigt bra!

Imorgon fredag så är det "avskedsfest" för min polare och hans brud som drar till thailand i 3månader.. svin
och på lördag.. på lördag är det JULBORD! WEIOIEEOOEWEEEOMUUU?!



men skit samma.. åter till verkligheten :S
På bordet idag stod det 400gram Ryggbiff(MUMS) och 110gram vit fiberpasta! skulle kanske va godare med potatis till men blev pasta idag och en STOR mumsig sallad med Sparris och Zucchini, SÅ JÄVLA GOTT!


Juste får inte glömma att jag äter lite mjuktbröd då o då, men idag "syndade" jag lite och käka en liten extra macka men va tvungen.. gått och suktat efter den flera gånger när jag vart i affären!



Och nästa helg blir det bästa av den bästa :D då jag ska ner till Seth och köra ett 2h pass med honom och sedan bevittna Fitnessfestivalen i Göteborg resten av helgen  :D:D:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0