part one

Haft en grym helg i både Ystad och Göteborg :D
Har tränat i 3 städer den här veckan, Stockholm, Skåne och Göteborg!
I skåne blev det 2timmar med Seth som gick helt sjukt fort...
Körde två test vilket va ett FMS-Rörlighets test körde ungefär 6 olika övningar tror jag de va och kammade hem 19/21 points vilket man får va nöjd med, det jag "torska" på övade vi dock upp ute/inne i gymmet,
nästa gång (14jan) ska jag fixa alla 21/21 !

Körde även.. tro det eller ej men ett syntest! 
man skulle stå och säga bokstäver som va på två lappar han hängt upp på väggen.. kan fixa bild, lite jobbigt att förklara! men klarade iallafall 44bokstäver vilket va sådär :P dom bästa klara 100+ haha! aja det är lätt att öva på själv iallafall!!!

Sen gick vi ut och tränade upp min teknik på Kettlebells och frivändningar vilket behövdes men fick ordning på dem rätt snabbt ;)  juste.. vi gick igenom olika övningar som stod på schemat och jag inte riktigt förstod och ändrade lite på schemat också! ska även öka matintaget på vilodagarna från
1980kcal till 2230kcal
fast ökar "bara" i kolhydrater med 30gram
och i fett med 10gram
Proteinet står kvar på det gammla

eh jaa.. va det något mer intressant hos Seth? hm snackade om så mycket så att jag inte kan minnas allt på samma gång haha :P
Juste ligger på 10% i kroppsfett

Det  va skåne det ! nu till Göteborg

kom till stationen runt halv 21 ! och vi begav oss till hotellet och lämnade väskorna sen ut på staden för att hitta någon matbit men det blev sent o dem flesta köken hade stängt.. men vi hitta ett ställe iaf och jag köpte nån Lax och nån slags potatis, WOW vad mätt jag blev.. NOT haha hade kunna tryckt i mig typ 40 portioner till.. så vi begav oss till 7eleven och köpte faktistk lite keso o riskakor (roliga som vi är) m.m men inge onyttigt faktiskt :D helt otroligt!
på lördagen körde vi ett morgonpass vid 8tiden.. riktigt bra gym faktiskt. 3 vånings sats mitt i gbg och det får helt klart godkänt! och passet gick mycket bra :D körde ett discopass med lite roliga övningar jag inte kör så ofta!

Nä det här håller inte.. inlägget blir lite långt kanske?! 
Så fortsättning följer imorgon!  kan dock bjuda på nån bild så det blir lite roligare...


Det köpte jag i helgen! bra skit! Caseinet va SJUKT gott haha!

Men vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0