NU KÖR VI/NI/DU/ALLA/JAG ! : )

AH FAN VA BRA DET GÅR NU! FAN VAD GLAD JAG ÄR!

Linjära hopp 1ben (hoppar enbens hopp upp på bänk) stabila och balanserande hopp!

Knäböjen ökar körde 10x1 på 70kg och 2x10 på 75kg och då är det att tänka på att jag kör med (41x)
Alltså Fyra sekunder negativa ner och hålla där nere statiskt i 1sekund och sedan lyfta explosivt! 

även RDL hantlar (som raka marklyft fast med hantlar)

Dock missar jag Kettlebells Swings då vi inte har kettlebells på Sats Haninge :/

Benspark
Bencurl
Vadpress stående
Sissy squats
TRX Crunch
TRX sidoplanka
TRX sidoplanka
TRX enbenshopp upphängd

Allt detta kör jag med så lite mellanrum som möjligt

avslutade passet på hopprep i sex minuter med lite intervaller :) 

OCH idag sade jag farväl av en dålig kompis



Hejdå min ena smartshakes... ska dock köpa en ny och ge den en chans och då får vi hoppas att den inte läcker!

Och alla vet väl att dom sprutar in vatten i så som Kyckling, kassler,(JUL)skinka osv.. men det jag inte visste va att dom sköt in vattnet med en kulspruta och hangranater..


Och nu är det i det hela typ klart! Jag fortsätter med SETH RONLAND som COACH/PT i minst 6MÅNADER! wei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0