weio

Så här ere nu har jag käkat och håller på och packar.. men nu ere så att vi är katt"vakter" så vi har en katt här, och jag tycker det är mysigt och jag gillar katter och brukar aldrig säga KATTJÄVLE! men nu säger jag det

KATTJÄVEL!
Man kan ju inte göra ett skit utan att han ska va där och busa, inte käka inte packa väskan.. för då anfaller han allt som ska ner i väskan och aaaah snart åker han/hon/den/det/något/ufo/adhdkatt in i ett rum :)

mvh mig!

tåget går ca halv 7 imorgonbitti så innebär att jag måste gå hemifrån kl 0500 !

Passet idag gick ruggit och känner av mina ben skapligt!

Men vi hörs imorgon.. vi får hoppas jag har något roligt o berätta imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0