Baad

Sorry för dålig uppdatering, men har verkligen inte haft tid (lekt med min iphone4 så galet mkt) eller inte, skit samma nu är jag här iallafall. Har precis vaknat, ska bara äta lite "frulle" sen dra och träna... satte självklart på stereon direkt med RUGGIG skön musik som jag fick av min polare(dj) igår va förbi, angående igår så drog han och jag in till staden för en matbit, Har käkat godare faktiskt men man kan inte få perfekt mat hela tiden.... blir ju lite tråkigt att äta hemma hela tiden sånafall ;) hahaha. sen drog vi faktiskt hem hit igen och slog på en rulle, med andra ord en riktigt lung kväll:

asså... oooh det här passet jag ska köra idag, hahah det är sjukt najs ;) 

Skriver ner passet senare idag, så får vi se om ni vet vilka övningarna är,  
men ni kan nog få
 
MAA BREAKFAST!

Fiberhavregryn 2dl (70g ca)
Lätt kvarg 500g
3 skivor knäckebröd

KCAL 664
PROTEIN 63.6g
KOLHYDRAT 87.5g
FETT 7.8g



 

FAN
 där va man rätt hård, det är man inte längre -.- jävla sommar o förstöra för en! haha (A) dålig ursäkt jag vet
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0