Breeze Fitness

okej ska bara börja med en sak innan vi går in på gobitarna... Det första jag får efter mitt inlägg igår är ett sms av ANTOON! som vill jiddra om att han orkade 4 bilder eller om det va att jag lagt upp 4 bilder men skrev 3. ska klargöra för honom att det jag mena va att han bara orkade TRE bilder inte FYRA! för som ni(han) kanske ser så orkar han inget på den Fjärde. och alltså räknas inte den som en bild han orkade på! förstår du nu anton?

men nog om det :D

Breeze Fitness.. vilket jobb seth har gjort. Kan ju säga en sak till dem övriga gymmen runt om i landet att ni ska va glada så länge han inte etablerar sig!
Började iaf med att jag kom dit, och när man går in genom entren kommer man direkt in i gymmet, jäkligt skönt faktiskt.
Precis som i amerikanska hus när man kommer direkt in i vardagsrummet, så kändes det :D
jag spanar in gymmet lite grann och går sedan och byter om!
Möter upp Seth och vi går in på hans kontor och snackar lite och mäter kroppsfettet på mig, besviken blir jag 7,3% kroppsfett har jag.. är inte nöjd med min form just nu men men :/ undra vad jag hade för % när jag va i toppform?(A)
vilket fall, vi kommer fram att jag skall börja träna för Fitness Five. Schemat är upplagt för det men får se om jag börjar tävla eller hur det blir, det har jag inte bestämt än! man förstår att han är ledande inom gym/träningsvärlden.
Ett riktigt trevligt gym, ruggit bra bemötande fick man, all presonal va supertrevlig. efter genomgången ute i gymmet hade jag tänkt att köra ett pass, men passet blev väl lite halvt :P va juu tvungen att testa alla maskiner och kunde verkligen inte bestäma mig för vad jag skulle köra, så fick bli att bara testa alla maskiner.
vilken skillnad på maskiner, riktigt sköna och vettiga.

I övrigt så är Ystad en riktigt mysig stad ::::)
Kommer nog fler inlägg om resan, hej så länge!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0