Dagens pass

Första passet med nya schemat avklarat! Gick väl sisådär får jag säga, kände mig förjävla seg men kan beror på att jag inte mått 100% dem senaste dagarna, va vilket fall skönt att träna lite igen

Börjar ju som vanligt med  Dynamisk uppvärmning

                                                Glutebridge 10x3
                                       
        Världens bästa stretch 5vbx1
                                                Draken 5vbx1 
                                                Handwalk 5x1 


Marklyft  8R fast råkade köra på 12 reps idag och körde en stabil 12a på 100kg 
                 4R 120kg
                 2R 120kg
                 1R
 120kg       körde utan remar idag, har alltid kört med det förrut men ska sluta med det!

Axelpress stång stittandes 10R 40kg 
                                                    8R 45kg
                                                    6R 45kg

Lateral Raises 10R 10kg
                           10R 8kg
                           10R 8kg
AR: Floorwipes x 15ea 

Kabel X-pulldown 8R 10kg

Pullups  Kv-RM  12R
               5R RM 5kg


Circuit
Jämnfota upphopp x6
Utfall kv Rak rygg  x6
Drop utfall x6ea
3MINVILA 
sen på det igen!


VB = Varje Ben
RM = Reps Max
EA = Varje/varanat ben .




Oj min mat idag.. kommer bli grryym. precis marinerat min Kyckling, blev dijon senap men parmesanost. hoppas allt stannar kvar bara och inte rinner av på grillen!  och till det kommer det bli Cous-cous.  hur låter det ?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0