excited

Imorgon efter jobbet drar jag och Niklas till Ystad för ett pass med Seth ;) FAAN VAD GRYMT! passet går av på Fredag så vi har ett par timmar på oss att ta oss ner haha, sen nån gång drar vi vidare till Trollhättan för att glo Sveriges Starkaste man tävling, haha coolt va!

Får se hur mitt nya Schema ser ut när jag kommer hem. ska verkligen skräddasy det så som jag vill ha det, ska bli inte likt någon annans! (tror jag xD )

en annan grej, mina vader!!! håle shitt. har sån träningsvärk i dem, iaf när jag vaknar. Kan knappt gå ner för trappen haha. och det är sen i söndags, läckert!
vilket fall idag blev det ett Pattifikationer pass, kör 3set x 12 reps vilket är förjävla skönt. har även börjar köra olika hängande benlyft.
kör lite olika varianter typ som benen rakt ut, Benen rakt ut/in, Benen böjda och hålla i ... Sekunder, Benen rakt ut och hålla i .. sekunder osv, kör massa olika och hängande benlyft har blivit en stark favorit när det gäller att träna mage!

Så vi hörs igen på typ söndag eller måndag om jag inte drar in ett inlägg innan jag drar imorgon! HEJ DÅ!:D:D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0