Helgen!

Jaaa ni.. jag har blivit bortskämd med gott sällskap och god mat ska jag säga er, men jag har även tränat lite grann ^^
Skönt det är att träna i denna miljö. 

 var ute på en liten springtur i mina vibram, första gången jag springer en längre sträcka med dom utomhus! ruggit skönt förutom att jag fick en GALEN träningsvärk i vaderna, kände av det undertiden och efter att jag skulle få det men men :D
 tillslut hamnade jag där ! ganska schysst ställe att träna på?!

 Fick bli lite olika chins på f.d gungställningen! även lite hängande benlyft osv..  Där fick det bli lite groddhopp upp på bänken och enbenshopp upp på den lägre nivån, samt lite armhävningar och situps ut mot sjön. hur läckert är inte det??? :D det var väl min träning. så ett litet mindre styrkepass och 2 konditonspass blev det där uppe! samt lite fiske men fick bara några hajar... inge märkvärdigt!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0