Hemsk dag!

usch. absolut ingenting har gått bra idag, inte ofta man har såna dagar men hemska är dem iallafall, började med att man klev på en försenad buss med en grinig busschaffis, som längre fram på trippen ska grina och inte köra vidare, sen så ska man ta en metro men nej det finns ingen för dem har "sommarlov" hallå??? skönt om AB också tar sommarlov... Expressen och DN borde ta det också då finns det ju absolut inget att läsa!
Sen hela dagen på jobbet va katastrof inget funkade -.-
Hemresan va ju ifersig trevlig. Älskar kokheta bussar ! Jaapp

Men men imorgon då jävlar då ska jag ha en bra dag :D
Då tänkte jag köra lite Rygg och Armar samt lite Mage

meen nu tänkte jag faktiskt snart ut på en springrunda på en ca 20min. brukar faktiskt aldrig köra cardio mycket längre än 20min. om jag inte är ute efter att verkligen förbättra på min konditon, vilket jag snart ska börja göra.. hade tänkte lägga in något kondtionspass på helgerna som är längre än 20min !  ;D


meen vi hörs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0