:S

Okej.. jag är typ frisk nu men ändå inte, för det är något som strular... aldrig vart så här förrut så måste råkat ut för något konstigt :S
Men ska visa er lite fina maskiner från Seth's gym Breeze fitness som jag besökte!

Denna.. riktigt skön. man sätter på sig ett bälte som är fäst vid maskinen(ni ser snöret ner till höger). man bestämer farten alldeles själv genom att gå fortare eller långsammare!  jobbigare än vad man tror!!! sen har vi denna lilla varelse, ooohf.. oohhf. har någon testat denna förrut? man kan göra ruggiga magövningar på den där ska ja säga er! bra balansövningar också m,m .
Ni ser den över delen, den med svart "greppmatta" på den är rejält rörlig, ställer man sig i plank postitionen och börjar snurra i små små cirklar först åt ena hållet sen byter man åt andra hållet så pohf har ni en grym magövning, ska kolla upp vart han har köpt den sen ska jag köpa hem den till gymmet jag kör på mest o ge dom den som en gåva haha (säkert att dem uppskattar det)

 Den här är rätt intressant, har ni åkt skridskor förrut? typ så ere att köra den maskinen. så alltså rätt bra för er flickor som vill träna upp er ruuuumpa!
Man kan ju självklart köra både innåt och utåt!

nää nu vill jag träna, tror jag drar igång skiten imorgon asså... jag menar jag är ju inte sängliggandes längre! och så länge JAG inte är "sängliggandes" kan jag träna (that's me)

Kommentarer
Postat av: Soha

Tack ska du ha :D Din med.

2010-07-20 @ 10:24:31
URL: http://scheffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0