Sååja

DAGENS PASS är avklarat, ett riktigt skönt pass må jag säga!

Jag tänkte inte ge er hela passet utan bara ge er någon övning,

Enarms Hantelpress
okej , alltså inte den "vanliga" pressen, utan jag kör så att ena skulderbladet ligger utanför bänken.
Sen använder jag mig bara utav en hantel, alltså EN hantel i ena armen och INGEN i den andra handen, Hanteln ligger i samma hand som det skulderbladet som ligger utanför bänken(alltså i  luften kan man säga) och båda fötterna ska stå i marken under hela övningen och kroppen ska ligga så slimad mot bänken som den kan!


sen kör jag Curcuit set med 3 övningar, alltså 3 övningar på raken och sen vila sen på dem igen. och där kör jag 
Superman Armhävning Tänk er en vanlig armhävning med klapp, alltså ni lämar marken, men nu lämnar ni marken och sträcker ut armarna rakt ut istället för att klappa. även benen ska lämna marken ;)  svårare än så är det inte! 
http://www.youtube.com/watch?v=QQDeNn454LM
 
Chins/pullups byte grepp
Börjar med chins och när jag är högst upp lämnar jag stången för att att byta från chinsgreppet till pullups greppet osv
Bensax (får återkomma med den)


ojoj måste sticka nu :O tiden rinner 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0