Tisdag

Jag är typ småttsmåttsmått bränd på ryggen idag, typ 2%ifrån att vara bränd tror jag.. men jobbar man ute hela dagen utan solkräm så :D
Passet idag gick bra, va ovanligt lite folk :S ruggit lite folk faktiskt.

Kanske inte blir nå skåne för mig :O bilen pajat vi skulle åka med. om vi(han) inte får i ordning på skiten så tar jag nog fan tåget ner! måste ner så ere bara! paaaanik!

började skriva det här inlägget för ca 1tim sen men blev så att jag började med käket undertiden och jag är ju som jag är, ska göra allt exakt samtidigt! grym är man iaf,

Meny

Ralles Grillad Kyckling med vit fiberpasta
         "sallad och vatten ingår" (mellan kl 20-21)


Näää va något mer jag skulle skriva men nu har jag glömt det, och jag är trött så jag skiter i det här nu! hej
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0