tråkigt

Har nu sett the boondock saints och fy satan vilken bra film, har ni inte sett den så måste ni snart ta och göra det!

Så nu är jag måttligt uttråkad. sån är jag alltid har svårt att sitta still en längre stund, iallafall när man har saker man vill göra o ah ni hajar ! så nu tänkte jag kanske ge er någon bild på Anton :D haha ;) bra va Anton? ska bara se vilka bilder jag ska lägga upp haha!

  AAAH fler bilder än så här har jag inte, han orkade inte mer än TRE bilder som ni kanske ser, tråkigt tycker jag efter som han kämptat för det här i mer än 8veckor.... 


men dom TRE bilderna han orkade blev ju ruggit bra. gillar den första grovt mycket.. ser ju hur proffsig ut som helst. tror han stått hemma vid spegeln o övat in den där en del haha. nä va riktigt roligt att han körde en utmaning mot mig och utan honom hade det aldrig blivit någon fotografering heller.(och inte utan ViktorW) 
Har faktiskt inte träffat honom sen fotograferingen :O men nästa vecka ska vi ses och köra ett pass :D läckert! hoppas han hållt formen ;) har du det Anton?

MUSIK asså.... det kan fan rädda en hel resa, och då är det HOUSE som gäller! han som började med det borde få fredspriset! och när jag säger rädda en hel resa då menar jag en resa som nu.. man sitter på ett tåg som är 50min försenat, och efter som jag ska ta en buss till ystad från malmö kan ni ju kanske räkna ut vad som händer då, joo då missar man bussen också. så får fan hoppas att jag kommer fram i tid till seth annars blir det hus i helvete/liv i helvete/ liv i huset/ helvete i huset / helvete's varmt i huset?  eller vad man nu säger? ah nä inte va så negativ nu. det löser sig säääkert, det verkar faktiskt som dem flesta har fått en buss eller taxi!:) bra jobbat SJ, tummen upp!(på riktigt)

Ah nä nu får det räcka, kör nog en uppdatering senare ikväll när jag satt mig på nattågen hem.

och Anton kom inte o säg något om bilderna nu, jag vet att du gillar't ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0