Läckert

Jaaaag kunde inte låta bil(A) va tvungen att gå ut att springa lite. (Jaa jag skrev  tidigare att jag typ va sjuk men det va en konstig insjukning som jag aldrig haft förrut och jag kände mig tillräckligt bra idag) så drog iväg med en polare och löpte lite grann,  inte speciellt långt men bättre det än inget! körde med mina Vibram five fingers för andra gången utomhus nu. sjukt sköna skor!

Fick även en ruggig "snilleblixt" när jag stod och lagade lite mat nyss. Nötfärs 10% med vit fiberpasta blev det, som vanligt har jag förberett lite med att stekt nötfärsen ett par dagar innan och haft den i matlådor(eller vad jag nu lagar), sen när det är dags att äta så kokar jag bara upp pastan/cous-cous eller va det nu blir!
Brukar även typ "steka" på sparris, tomater, paprika, champinjoner, lök, chili osv ... och idag kände jag för att lägga till Jordgubbar  
Och det gick hem, läääckert ! så lär ju bli mer jordgubbar och kanske lite andra frukter me ner i matlagningen nu ;)

Och imorgon blir mitt första pass med det nya schemat, men har/kommer missa en del den här veckan så börjar ordentligt nästa vecka! hur det passet ser ut får ni nog reda på sent imorgonkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0