rubrik?

Dag 2 och saatans vad oont jag har i min ruuumpa, haha första dynamiska övningen va inte den skönaste då jag använder rumpan mycket och är inte riktigt uppvärmd till 100% haha och imorgon kommer det inte kännas bättre kan jag lova mig själv!


Bänkpress 12r - 65kg
                 8r  - 67,5kg (får vara nöjd med bänken idag, körde utan pass och ökade i allt förutom första setet)
                 6r  - 70kg
                 4r  - 75kg
AR : Stående T

Flyes 10r - 16kg
          6r - 18kg

Power push ups 10r - Kv

Chins max 13r (inte så nöjd men med lite mer träning så) 
                 5r - 7kg

Cable enarms pulldown 12ea 17,5kg

Sittande rodd v-handtag 15r - 35kg
                                       10r x2 - 35/40kg (råkade köra en tia på 35kg, kände mig tvungen att köra en tia på 40 kg så vart två set)
6r - 45kg

Triceps Extensions 8ea - 12kg (öka nästa pass)
                            6ea - 12kg

Kickback enarms (hel rörelse) 12r - 10kg
                                            12r - 10kg
Extreme stretch triceps x30s ea

KARDIO LÖPBAND.  Max km på 10 min - 2,28km på 10min

SÅÅÅDÄRJA så såg mitt pass ut idag!  och så här såg min mat ut idag, lite konstig kombination kanske,  men det gick ner :D

 Fööre grillen
Efter grillen! Fast dock bara grönsakerna som blev grillade! ;D

AAH hjälp är så sjukt sötsugen så jag dör, men ska ut till uterummet och läsa min bok nu! vi hörs
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0