vart ska jag börja?

jag kan ju börja med dagens första syssla.. och det är jobbet, Fyyyyfaaaaa* vilken seg dag haha helt otroligt, gjorde inte mycket rätt och ändå gjorde jag väldigt enkla saker och när man inte lyckas få till något för hjärnan står totalt still så blir man TOOKIG! trött va jag också så trodde passet skulle gå åt helvete, vilket fall när jag kommer till gymmet köper jag "energy drink" och den hjälper :S visst mycket sitter i huvudet. brukar aldrig köpa såna saker men ibland känner man att man verkligen behöver något och då är en sån perfekt! så passet gick bra! (skriver ner passet i ett eget inlägg senare)

Efter passet går jag faktiskt in i bokaffären och köper FYRA böker haha, vad har hänt? jag köper FYRA böker?! har fått något i skallen på sista tiden att jag ska börja läsa mer, och har läst två böcker nyss också för inte så länge sen alls, dem jag läst är. Den hemlige kocken, Isodieten (gå ner ett kilo i veckan).
och dom jag köpte idag blev inte mindre än... Jag vill ju bara se bra ut NAKEN!, 101 sätt att trimma hjärnan, Gå ner i vikt.
ja nu kanske ni undrar varför jag köper "gå ner i vikt" det är inget jag ska göra men jag vill bara läsa lite mer om kost/hälsa/kropp osv för att lära mig lite mer! :)
Juste köpte ju fyra böcker och nämnde bara tre! bara så ni vet! haha och jag började på den fjärde ! :)

Sitter just nu och väntar på min gooda mat :D idag är det egna "pommes"/potatisklyftor vad jag nu kallar det! och till det blir det Kyckling med dijon senap och permesan. (blivt mycket kyckling på sista tiden) ska bara ta o göra mig en fin sallad till det också sen är allt perfekt! ska nog ta med mig en sån här matlåda till jobbet och visa mina mupp arbetskamrater vad jag käkar så man kanske får tyst på dem! dem tror typ att jag inte äter något om dagarna bara för jag dietar eller dietar kan man inte kalla det jag äter bara bra nyttig god mat i rätt mängder! :) 

och om det är bra väder imorgon blir det nog att köpa hem lite fina grönsaker som tex,  aubergine, Zucchini, gröna bönor, sparris, paprika, tomater och något annat gott man hittar för att sedan slänga på grillen kanske?! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0