Älskar't

GRYMT PASS IDAG! :)
Känner att jag kommer ha någolunda träningsvärk imorgon iaf ;)
Nöjd med det mesta idag på träningen förutom benpressen... odenplans benpress är konstig :S eller jag är inte van vid deras benpress, men haninges är ju standard odenplans är aah jag vet inte vad men den i Haninge körde jag 180kg 1x8reps, medans på Odenplan låg jag på en 260kg har jag för mig :S och kunde lätt ökat mer! och det känns ju såhär liksom. JAG? 66kgoch kör på 260kg hahahahaha jo men hej! visst.
och det går bara att köra den på 1 viss  :S aja måste fråga nån dag.
Men dipsen är jag nöjd med tror jag, 22,5kg 1x8reps, 25kg 1x7 reps! helt ok?
Nöjde mig även med 15min på bandet idag. tänkte köra 20 min men :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0