Avklarat!

Första passet avklarat! Började med Dynamisk stretch som vanligt :)

Efter blev det att starta Chins, Dips, Hantelcurl, Kabel rakstång (triceps), Hängade Benlyft in/ut(nån egen), Sit ups och avslutade med armhävningar! Tog riktigt ordentligt så jag är nöjd!
Hade tänkt att börja från "0" nu, alltså att köra alla övningar med lite lättare vikter och fler reps och ordentliga rörelser! känns som att alla borde köra en restart ibland! så tänkte passa på att göra de nu :)
Imorgon har jag inte riktigt bestämt mig vad jag ska köra men skriver nog ner schemat undertiden jag kör!  

Tänkte även att gå ner i styrkepass och bara köra tre i veckan nu men lägga till ett mer konditionspass som inte körs på gymmet utan ute i naaaturen :D


Ska ge er fler bilder från torsdag men väntar på dem så ha tålamod :D:D ! 
 

SOOOOL! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0