En bra dag!

Har varit en riktigt bra dag idag ;D
Efter jobbet mötte man ju upp anton i stan för att sedan bege sig till Sats Haninge där man inte vart på ett tag. va väldigt lungt på gymmet men det va riktigt skönt faktiskt! passet blev ett litet "test"pass för att ta fram vilka vikter man ligger på i alla dem olika övningarna.
Kändes som att det nya passet kommer gå skita bra ;D
Körde även 20min på bandet idag . alltså la till 5min . behövs dom 2 sista stenhård veckorna, men det slutade inte där när jag kommer hem så blev det en promenad igen med en person man inte träffat på skiita länge, promenaden slutade på 1,5h :) känns toppen med tanke på helgen ;:D  meen nu måste jag packa väskan för träningen imorgon ;D


NU KÖR JAG! 2½ vecka kvar :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0