fin fint väder, visst?

Nyss hemkommen efter ett ruggit bra pass (as usual)
haha usch va på ett sånt RUGGIT shoppinghumör idag... men jag lyckades att inte spendera några pengar... förutom på nya fettförbränningspiller och en tshirt men det va redan planerat så det va lungt, men gick runt i ett par affärer och va rätt så nära på att slösa lite men INTE ! :D

Blev Self - Synerlin.      FATBURNER! : )  ska tydligen va bra skit.. men vilken försäljar säger inte så?

åh vad ska man göra ikväll? fett sugen på en skitdålig film. bara ligga i soffan o tänka.... fan vilken dålig film men jag orkar fan inte resa mig från soffan eller orkar inte sträcka mig efter fjärrkontrollen! 
juste när jag ändå nämnt fjärrkontrollen. Är det bara jag som alltid lyckas slarva bort den i soffan? jag sätter mig ner i soffan med den i handen, sen kanske det händer att man lägger ifrån sig den typ på låret, sen lägger man sig ner eller sitter kvar.. vilket som. sen när man ska byta kanal så hittar man inte skiten!!

Min och Anton bilduppdatering som vi "lova" er 1gång i veckan verkar ha skitit sig va?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0