Fotning!!

DÅÅ va man klar med fotningen, det är det jag laddat upp för dem två sista dagarna!
Körde en fasta på 21-22h idag och 1h innan fotning tryckte jag i mig.

300g Ica Eco Crunchy
8dl minimjöl
Pre-w

1540 kcal
54g protein
229g Kolhydrater
21,8g fett
trodde jag skulle få i mig "allt" det där busenkelt, men hade ju hyfsat med fel ;D


Har inte sett några utav bilderna än men jag hoppas iallafall EN bild blev bra av alla vi tog ;) man lär ju se ut som en sprängd groda i ansiktet men men! vi höll till på ett gym(tack vare Antin). Så glad att det blev fotning på ett gym och inte i ett vardagsrum eller nått sånt! kändes lite konstigt/ovanligt till en början,Tur att det inte va speciellt mycket folk där ! haha
En ny rolig/spännande upplevelse va det iallafall, fast man har mycket kvar att lära sig gällande Posing osv.

Vill bara ge ett STORT TACK till Fotografen Victor. Tränings kompanjonen Anton. Coach Seth Ronland

Jag hoppas på att bilderna eventuellt kommer upp imorgon om jag nu har tid !
Nu blir det Dusch och sätta på sig morgonrocken och slå sig ner i soffan och njuta av att den "HÅRDA" dieten är slut!

"hellre ångra något man gjort, än ångra att man aldrig gjorde det"
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0