Freeeeedag :D +

shiét den här dagen har gått så sjukt fort! passet idag gick väl helt okej! lyfte inte lika tungt men det tog bra iallafall.. glömde bort ett + med odenplan för något inlägg sen men ett + är deras liggande bencurl !
Kommer bara va hemma ikväll -.- Hinner inte med så mycket direkt, måste röja i mitt rum o överallt för jag inte gjorde det igår ! haha bra va, skulle ju städa rummet igår men det blev inte riiiktigt av så måste göra det idag/ikväll. varför måste gäster komma imorgon? som jag inte ens kommer träffa för jag drar in tidigit till staden imorgon och kör ett pass som kommer gå grymt! sen möta upp morsan som kommer på besök, sen ser det ut som det blir kusinerna senare efter det blir det bara att röra sig in mot staden igen för att möta upp ett gäng polare!

++++++++
På onsdag/trosdag ska jag köra en tömning och eventuellt en "fotosession" på torsdag :D

Fick mejlet av seth hur det skulle gå till och läste det med en lättnad kan jag säga er, trodde först o främst att jag skulle få dricka 6L vatten om dagen i en veckas tid osv o ah inte käka kolisar på flera dagar!
Men ska börja med allt dagen 1dag innan baara ! :D
Då jag bara ska äta 100g Kolhydrater dagen innan under mitt "ätfönster"  och i vanliga fall så ligger jag på 200-230g kolisar. sen på den RÄTTA dagen så blir det fasta fram till 1h innan det gäller ;D då jag ska trycka i mig lite grejer

Kommer bli jäävligt intressant :D

Är så ruggit nöjd att jag började samarbeta med Seth! och för ceder går det framåt ! :) dock fick jag inte tag på några bilder då han är en hal jäkel ;D ! men det är kul och se all energi han har fått och en helt ny syn på träning (i mina ögon)
Så får se till att köra ett pass med honom snart så man ser att han inte går om en själv :O 
Kommentarer
Postat av: Sofie

Awesome dude!!! Låter som de går grymt bra för dig! :D

2010-06-18 @ 22:05:38
URL: http://www.metrobloggen.se/sofiekarlsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0